W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Selamat Bercuti Sekolah :D
Assalamualaikum readers !! Guess who back Home? That me! Asmadi back, finally. Are you guys miss me? No?! It okay, I know who I am to be miss right? *sadFace*

Okay! Forget about it. Hurm, dah lama gila kan aku tak update blog ni? Memang perasan nak update tu selalu ada tapi perasan nak tangguh-tangguh tu pon ada jugak. Lastly, amik kau. Tak terUpdate jugak blog aku yang satu ni. Nasib ada satu blog aje, kalau ada dua? Lagi lah aku malas nak update. Actually baru-baru ni aku ada "things" want to update, tapi dah lupa ! Padah ye suka makan semut gamaknya. Takpe lah, aku mimpi apa lah semalam erk, tetiba hari ni nak update blog. You guys wat chill aje, memandangkan cuti ni, InsyaAllah aku mungkin akan rajin nak update, mungkin lagi bertambah malas nak update. Haha. Depend.
Baik! Kembali kepada tajuk besar yang aku cuba nak ketengahkan.

you guys : Alah, stakat tajuk biasa-biasa aje. Banyak dah blog update natang ni.

Ye, aku tahu tajuk aku ni tak lah semenarik mana tapi itu aje medium aku sekarang ni. Haha! ok, dah tahu bukan. So aku Just nak wish Happy Holiday to you guys :D Ajak lah parents you guys pergi holiday ok? Paling tak pon, balik kampung. Ye lah, time macam ni aje you guys boleh nak spent masa dengan Parents you guys yang sibuk tu. Pujuk lah parents cuti sehari dua :D

Jangan lupa planning baik-baik ok? Jangan pulak nanti hotel Full. Pape pon jaga diri, sayangi orang yang tersayang. Pesan kat ayah you guys yang drive tu supaya drive elok-elok.
Okay, time to go! Aku harap entry ni cukup lah buat masa sekarang, nanti aku akan cuba update lagi. Memang aku akan petik aje lah pasal apa-apa pon.


#Aku sangat suka anime nie :) Sumpah best gila.

Written by me at 10:36 PM | 0 Alien{s}