W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

selamat bercuti =.=''

Assalamualaikum all :D miss aku tak? HAHA. Soalan yang sengal --‘ sape lah yang nak miss aku T^T. kFine. Sudah sebulan kot aku tak update post kan? Tak de idea sebenar ye. Ye lah, hidup aku tak menarik pun -.-‘’ setiap hari benda yang sama aje.

Walaupun cuti just tinggal 2 arie aje lagi, aku tetap nak wish HAPPY HOLIDAY to all school students just like me :D seminggu. Terasa sekejap aje cuti kali ni T^T nak cuti lagi.. so, homework korang siap tak? Aku 1/3 aje . tak de mood lah buad. Aku terlampau gembira sebab cikgu bagi homework banyak sangat sampai hilang mood nak buad :D *pandang atas* Muahaha.  Nanti nak sekolah lah baru aku buad :D takpon tak payah buad, kalau cikgu tanya mana keje sekolah cakap aje yang aku balek kampong  lepas tu tertinggal buku kat sana ! muahaha. Agak-agak cikgu percaya tak? -.-‘ anyone nak jadi aku punya bahan uji kaji? Haha :D

Cuti aku just dihabiskan dihadapan lappy and television je -.-‘ pagi petang, siang malam same aje. Muahaha. Ye lah happy lah katakan, exam sudah lepas :D aku exam 28/2 sampai lah 5/3 :D [aku happy sampai tengok Naruto and Fairy Tail sebanyak 2x setiap episode -.-‘’ malam sekali, petang sekali]  first exam yang aku ingat Bm, Mm, and Lk :D yeah ! Lk! Kene bawak papan besar  a.k.a perisai perang nan pedangnya. Sangat malu -.-‘’ yang best ye time jawab kertas Lk bule berdiri =3 bule meniru  tanya orang ni. Yang tak best ye, aku tetap tak siap -.-‘ satu soalan kot yang aku tinggal T^T


Btw, masa first day exam, datang member aku yang sorang nie lepas seminggu tak datang sekolah. HAHA. Die kene chicken chop pop. -.-‘’ berbintik-bintik muka die gaya macam banyak taik lalat je. Haha. Dah malu sebab budak-budak asyik tegur [ aku terutama -.-‘’] die pergi kopek itu benda . perh. Tolol. Sah-sah lah berparut nanti. Haiya. Lepas tu gi makan kacang pulak. Yeahhh (Y) good ! bertambah berseri-seri lah muka kau nanti -.-‘’

#aku harap aku dapat jumpa pengganti untuk headphone aku yang telah rosak T^T

Hurm, oke lah. Aku kebuntuan idea sebenar  ye ni. Yelah, otak agak berkarat sebab dekat seminggu tak berfikir yang memeningkan otak. Hal yang demikian kerana [ ayat skema sket] aku dok kat umah ni asyik pikir benda yang sama aje setiap ari, tidur, tengok tb, bukak lappy and last makan :D nak mandi pun kekadang malas -..-‘’
Uke, sebelum aku merapu lebih panjang baik aku blah dulu :D uke sume, aku chow dulu! Sampai ketemu ya :D


p/s daripada asmadi azmi ::
1.     1. kepada yang buat dosa tu cepat-cepat lah bertaubat :D;
2.     2. sayangi lah kedua ibu bapa anda;
3.     3. solat jangan tinggal;
4.     4.  jauhi zina !;
5.     5. makan jangan banyak sangat, kang obesity pulak;
6.     6.dan yang tak follow blog aku lagi, silalah buat yang demikian. Muahaha.

Written by me at 8:51 PM | 0 Alien{s}