W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

bubye 2011 forever! Hello 2012 =)

Hello-II kopi + millo all =))

Ketemu lagi kita dalam segman “Aku Suka Merapu” yang hanya ada di asmadiazmiblogspot.com . hurm, aku suda tukar link blog lah =) daripada meloneytopia ke akugilabiru ke asmadiazmi. Biasa lah kan dah masuk taon baru, mesti lah kene wat transformasi gitu. Xkan nak asyik yang sama aje. Hehe. Aku un dah change lagu + semu ye ! amcam? Uke x? Simple sangat plak aku ase. Haha. Lain masa aku change =)
Uke lah, aku un update blog kali nie sebab saje aje nak wish :


HAPPY NEW YEAR to all of you !

Sobsob kan sebab dah tinggalkan taon 2011 , rasa macam sekejap aje. Ape-II pon, dah masuk taon baru,2012 kene lah bukak lembaran baru ! buang aje yang lama, biarkan aje jadi sejarah + ingatan. Kalau yang baik tu boleh lah follow lagi, tapi yang buruk tu campak aje lam laut, biar tenggelam dalam dasar, xperlu nak ingat-II lagi. Biar kita ingat sweet moments aje, yang salt + sour uh campak laut uke?! =))
Memandangkan dah masuk 2012, cuba korang renung-II kan amde yang dah korang buat sepanjang taon 2011. Banyak yang baik ke? Ke banyak yang jahat? Selalu wat orang lain marah ke? Dapat couple ke? So, renung-II kan lah ye =)

Aku rasa macam aku nie banyak wat dosa aje sepanjang Form3 nieyh? Haha. Dengan kerja sekolah selalu meniru terutama S.E.J.A.R.A.H!! dan sebagai balasan, xdapat A lam sejarah! Haha. Padan muka aku. Time sejarah pon memang sengaja xnak siapkan kerja umah cikgu bagi lepas tu sengaja nak kene denda dok kat court takraw. Auww ! sweet! Orang lalu lalang tengok aje kitaorang. Haha . wat kerja lain masa cikgu mengajar adalah perkara biasa dan dah jadi darah daging =) benda yang selalu dibuat ialah : menCOPY jawapan orang ! haha. Shima lah selalu jadi mangsa. Buku die uh macam belacan dah dikerjakan oleh kami [ dak-II suke meniru].

Kepada kekawan yang dapat transfer sekolah lain tu jangan nak lupe aku ! kang aku santau angin xpasai-II plakk. Haha . memain aje.
Masa menaip nie pon aku ade pikir gak sume uh, rasa macam sedih plakk. Ye lah, nanti naik sekolah dah taka de pelajaran Geografi, Khb, dan seangkatan dengan ye. Cikgu-II yang mengajar pun mesti banyak yang berubah. Study kene tekun, coz next year dah nak SPm.
Agak-II ye taon 2012 nieyh banyak ke benda yang best akan berlaku kat aku? Aku harap macam tu lah. Hurm, dalam kamus hidup aku sepanjang taon 2011 nie banyak aku gunakan perkataan “harap+hope” . entah lah bila nak jadi “mesti+confirm” . dah aku memang xyakin dengan sesuatu benda tu. Sebab tu lah aku guna “harap+hope” . bila aku nak dapat kenyakinan? Entah lah =)) harap dalam taon 2012 nie lah =) #haha. Tetibe aje aku nak sentimental kat sini. Hoho. Chill lah =)

So, suda set ke azam taon 2012 nieyh? Belum? Sila buat secepat mungkin. Dah? Bagus-II . haha . aku? Belum lagi. Hee~  agak-II amde erk?? Hurm, yang taon 2011 pon xtercapai =( . ye lah, xdapat 8A =(. Haha. Kan dah xbule nak repeat dah.

Dalam 2012 nieyh aku harap dapat::
·         maintain kan berat badan dengan ketinggian !! xmo kusrus sangat, xnak tinggi sangat. Susah nak carik baju+seluar. Haha =)
·         collect duit dengan banyak coz nak beli tut dan tet. :: secret ::
·         Jadi budak yang lebih baik walaupun dah memang baik =) #cehh, masuk bakul angkat sendiri beb. Haha =p
·         Kene rajin study and siapkan homework. Xnak tangguh-II dah =)
·         Nak elakkan guna perkataan “kejaplah”
·         Rajin senyum kat orang dengan ikhlas walaupun terpaksa ! xnak nampak sangat terpaksa. Haha. #makna ye nak kene lebih terror berlakon depan orang yang dibenci  xberapa nak suke =)
·         Nak elakkan daripada asyik marah aje =). Kene sentiasa bersabar. Bhaha =)

Nak tambahkan lagi ke”nerd”an aku. Kene skema tahap dewa uh.

Tu aje kot. “hope” dapat lah =)). Tapi rasanya macam susah aje nak buat?! Haha. Oh, terpaksa tambah satu lagi
·         Berfikiran positif walaupun dalam keadaan yang meragukan. Haha
So, doakan lah aku berjaya ye?! Orang sekeliling plakk sama-II lah bantu aku ye? Haha =)
Itu yang aku punya, yang awok punye? Pikir lah sendiri ye =) xbule copy aku.
Baiklah, rasa ye itu aje yang aku bule merapu, ye lah kekeringan idea lah pulak. Haha. Otak agak slow sebab dah lama xstudy =) ß alasan lebih =p

Hurm, dengan itu aku mao mengundur diri dulu lah. Kalo otak sudah ligat balek bao aku update ye? Itu pon kalau ligat. Kalau idok? Lala~ no comment lah *tangan sambil tutup muka ß gaya macam artis wat salah =)
Bubye sume, sampai ketemu ! adios~

Written by me at 12:01 AM | 0 Alien{s}