W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Aku Yang Sibuk
Assalamualaikum readers !!! Guess who? Miss me? Hurm, sudah lama aku tak update blog aku nie. Dah bertimbun-timbun habuk nie. *buang sawang sambil bersin*

okeyh, aku bukan nya ada story want to tell pon, just nak memastikan yang Blog aku nie tak ada penghuni lain aje yang duduk kalau dah lama tinggal. *alah, gaya macam rumah lah, kalau tinggal lelama kan nanti mesti ada penghuni lain yang duduk*

actually akhir-akhir ni aku sangat lah sibuk dengan aku punya kerja-kerja yang tak berfaedah study. Memandangkan dah akhir tahun jadi kene lah study dengan lebih tekun pasalnya banyak bab yang tak abis lagi -,- Jadi terpaksa lah aku penuhi masa aku dengan study benda-benda yang aku tak berapa nak paham, lalgi-lagi dalam MathModern. Serius! aku sangat tak suka dengan MM nie -,-

8/10/2012 ni aku exam akhir tahun !! arghhhh. seram gila. Mohon doakan aku LULUS sume subject uke? aku tak mintak doakan aku dapat A+, cukuplah sekadar LULUS lelagi dalam subjects Pure Science aku :D Akhir sekali aku nak ucapkan SELAMAT MENDUDUKI PMR kepada semua PMR's Candidates batch 2012 !!

 semoga korag dapat jawab elok-elok oke. Solat jangan sesekali lupa , dah solat tu doa pulak jangan lupa :) Kalau boleh, mintak maaf kat semua orang terutama dengan parents, teachers and friends :) Insya-allah bila dah mintak maaf korang akan rasa lebih tenang nak jawab periksa :)



Written by me at 8:39 PM | 0 Alien{s}