W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

no tittle :D

Assalamualaikum sume :D *selamat menyambut maulidur-rasul*

Fuhhhh !! penat !.

Amcam blog aku? Aku dah change sagala-II nya nie :D cun idok? Bek cakap cun ! kang aku tikam nanti . bhaha :D . letih doe aku buad nie ! cuti tiga arie aku dok edit blog aje. Homework idok wat langsung ! bhaha . malas le :3
 wah ! aku dah lama xupdate blog nie kan? Ade le gak yang tanya , asal aku private blog. Kahkah. Ramai gak yang selalu masuk blog aku kan? *malu* #soe le aku jadi Tolol kejap :D Btw, aku takde masa la nak update blog nie :D aku kan dah jadi Form 4 . amik pure science lagi. Bhaha. Aku tak bagi tao lagi kan berita HAPPY yang aku dapat bulan 1 arie tu?! Aku kene amik Lukisan Kejuruteraan ! OMG !

amik sepoloh subjects ! kau ade? :3 ade bagus le :D kalo takde , jangan jeles . LOL
dapat tao aje berita tu , sume dengan "GEMBIRA" melompat !!


memula tu , sume dok pening nak pilih Biology ke LK . gaya muka sume cam sedang memikirkan masalah negara aje :D . Last-II , takpayah nak rungsing lagi, dua-II kene amik !! bhaha :D

uke lah. Aku takde idea mao tulis amde nie sebab risau homework aku yang still idok siap :D . adios ! sampai ketemu !! *selamat menjalani kehidupan persekolahan*

Written by me at 11:17 AM | 0 Alien{s}