W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Merentas Desa ;D

Assalamualaikum stalker :D , miss aku dop? Miss? Auch >< *blush* uke aku Tolol sekejap :D
Cross country , ! ye lorh, arie Sabtu , 11.2.2012 sekolah ganti kan? So, pihak sekolah adakan aktiviti tahunan yang sangat digemari oleh semua pelajar  iaitu Merentas Desa . huish, memang excited abes budak-II sekolah aku nak berlari -.-‘’ pelik betul. Nak cakap dowang xpernah ronda Lepar yang kami cintai ini memang xmungkin lah, lain lah budak hostel yang duduk kat Lepar lain. Tapi aku rasa dowang pon dah naik muak dengan jalan-II Lepar nie :D uke habis mengarut , kembali ke tajuk asal :D . time pagi, kat tapak perhimpunan mao amik attendant . yang pelik ye skunk nie budak kelas aku sume ye hadir -.-‘’ auch ! sume ye excited lorh. Nak cakap ramai atelit idok, setakat 2 3 orang aje kowt yang suka lari-II nie :D. Jadi conclusion ye, kami sume sokong larian merentas desa nie :D

Btw, sorry lah entry agak lapuk sebab aku demam weyh lepas merentas desa tew. Demam panas -,-‘’. Doctor tu cakap aku demam sebab kuat lari ! haha . betul kah? Sama sekali tidak :D

Uke berbalek kepada acara merentas desa , aku berlari bersama Wais . semua pelajar dibahagikan kepada 3 kategori. First class from From4 and Form5 [ laki pompuan, asing] . Second class from Form2 and Form3. Third class just only Form1. Sungguh tidak adil -.-‘’ #yelah lawan nan Form1 aje.
First class lelaki dilepas kan yang terakhir. Sungguh menci lah. Dok belakang , UNLIKE. Haha. Fuhh, masa nak lari tu sungguh excited lagi -.-‘’ bajet dapat nombor 1 2 3 aje . bhaha. Memula langkah memang le laju , tapi sampai aje dekat dengan bukit sudah sempot takcukup nafas. Haiya~ aku nan wais berlari + berlenggang kankung sambil melihat keindahan alam semulajadi di Lepar Utara 2 and 4 tew. Walaupun agak busan sebab dah selalu tengok, tapi tetap ceria. #Itu pelik kan? Sampai aje di check point sengaja kami jalan selambat yang mungkin sehinggakan orang yang jaga tew yang naik geram sebab lambat sangat nak sampai. Haha. Auch, aku dapat collect sume gelang getah yang bewarna warni :D LOL.

Hurm, macam biasa lah kalo berlari, badan sudah basah , ketiak jangan cakap lew, memang lencun lah :D tekak pulak? Tersangat lah haus -.-‘’ ternampak orang dapat ais pop PERCUMA dari pakcik kedai, tapi nape aku tak dapat pon? Huh. Kedekot :p dalam perjalanan tu asyik mengharapkan air datang bergolek. Haha. Naseb aku xberangan, kang aku yang tergolek . Allah masih menyanyangi aku lagi :’) tetibe nampak sorang budak Form3 lalu sambil pegang sebotol BESAR punya air 100+, dengan muka setebal tembok China aku berkata :: NAK AIR SIKIT ?! . then die jawab :: nak ke? Amik lah. ! wah-II ! hati aku kini kembali berbunga , ku buka penutup air 100+ itu dan ku teguk dengan rakus sehingga masuk ke rongga hidung ku. #uke itu Habat ! haha. Lantak ! ade aku kesah?! Bajet dah minum 100+ nie, tenaga sudah kembali ! bhaha. Terus aje lari menuju ke garisan penamat :D aku hanya mampu menyumbangkan mata untuk rumah sukan aku :’) uke lettew~ haha. Sampai aje kat garisan penamat terus mencari air yang disediakan, huh ! air sirap aje -,-‘’ sirap pon dua gelas aku minum :3 haha.

Dah rehat sume, time umumkan pemenang. Uke, umah Laksamana tak banyak menang pingat pon. Kalo menang pon teros amik no.1 etc. Yang cingcai-II nie jarang dapat :p haha. Keseluruhan ye, bajet umah aku last , upe-II ye First babe. Haha. Uke , kembang kejap ! ape?! Aku menyumbang uke :D second Bendehara, third Temenggung and Last Syahbandar ;D
Uke. Aku sudah penat menaip. Jadi aku mengundurkan diri dulu lew. Adios ! sampai ketemu :D



Written by me at 9:33 PM | 1 Alien{s}