W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Biologi atau Lukisan Kejuruteraan :O
heyy reader :) how you guys doing? ada baik?

entry kali nie aku saja nak share masalah yang aku hadapi sepanjang minggu nie! masalahnya takde lah macam perang dunia sume tu, cuma lebih kurang pasal masa depan aku aje. 
macam pelikkan yang aku baru kene buat pilihan antara Biology atau Lk dalam masa nie. yelah, sekolah orang lain semua ye dah pun buat pilihan aliran masing-masing tapi tak dalam kelas aku. memang lah ada yang dah tahu dorang nak pilih apa, tapi segelintir aje dan aku termasuk group yang masih belum tahu nak buat pilihan :O
seriously aku tak tahu nak pilih yang mana satu !! aku tak tahu aku nie layak amik yang mana satu -,-
kalau ikut cita-cita aku, aku nak amik Biology , kalau ikot rasa pulakk aku nak amik LK, ye lah, Lk tu dah la senang nak score A+ walaupun aku tak pernah dapat lagi :p haha. Biology + chemistry , Lk + physic . hurm, yang mana erkk? kalau ikot hati pulakk aku nak amik dedua :) ye lah, macam sia-sia aje aku belajar dua subject tu dari awal tahun dulu, lastly kene buat pilihan sekarang pulakk. 

class mate aku yang sorang nie best lah die, cikgu Lk aku soh die amik Bio sebab Lk die boleh belajar kat rumah. pasal apa? pasal abang die lah cikgu lk aku -,-'' kami semua sangat JELLY dengan die! dan merasakan ini semua tidakk adil! buat masa ni aku pilih BIOLOGY dan mungkin akan berubah :O
apa-apa pun aku harap yang aku dapat buat pilihan yang TEPAT!! tolong doakan aku ye sume :) k aku chow dulu lah, sampai ketemu semua :))

Written by me at 5:39 PM | 0 Alien{s}