W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Happy Birthday To Me ;) [ asmadi azmi ]
Hello all kipas-susah-mati aku sume ;) Assalamualaikum . [ eceh, bajek ade kipas aje aku nie -..-'' ] wah tajuk aku agak riak lah :p pada yang tak tao tu, 30/03 birthday aku lah :D kau dah wish belum? ha belum? ni yang wat aku marah dan terasa hati nie! haha LOL

so, aku dah 16 tahun lah -..-'' tidakkk ! aku dah semakin dewasa . tapi kenapa tinggi aku tak setinggi pokok kelapa? aku just setinggi pokok pinang ;) muehewhew.
pape pon aku harap yang pada umur aku 16 taon nie aku dapat lah capai beberapa cita-II aku yang still tak dapat ditunaikan pada taon yang lepas :D ape dia? secret aku lah. tak bule share :D aku gak harap yang kecemerlangan sentiasa di samping aku tak kira lah dalam apa-II pon terutama dalam pelajaran aku ;)aku jugak harap yang umur aku panjang dan rezeki aku murah :D 
#doakan aku ye sume ;)

thanks gak kepada Ejay Kumar sebab kaci aku Chocolate Cadbury Black Forest :D . Then , kepada Wais, member tadika yang wat entry special untuk aku :') Thanks yaw ! Btw, mane kau dapat picture nie ha?? -..-''

#seriously lawak !! arghh. mengapa aku pendek tapi cute >.< HAHAHA. btw, muka kau kan Wais, cam mak kau ! serius ! sebijik secupak meyh ! *credit :: Wais Azizan

uke, aku tak nak lah membebel panjang lebar sebab entry nie tak de lah sepenting makan tengah hari korang ;) kalau tak baca tak dapat saket gistrik pon . First, aku nak ucapkan ucapan SEJUTA LEMOkepada semua kawan-II yang rapat atau tak rapat yang wish Birthday aku samada secara LIVE mahupun texting atau di muka buku ;) arghhh. toching sekejap ~ 

wah , mak aku tempah kek untuk aku meyh ;) thanks makk <3 haha
bagi aku kek tu nampak bese je -..-'' pape pon aku suka krim kek tu. muahaha ;)

rasa ye tu je kot ;) k lah bye sume ~ len masa aku update lagi ye ;) adios ! sampai ketemu!!



I Love My Friends ;)


Written by me at 9:09 PM | 2 Alien{s}