W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Contest : Gambar Suddenly
assalamualaikum reader :D

#ayat biasa, korang miss aku dop nie? miss? kembang kan hidung anda :D ha? takde? uke Fine T^T
Baik! biarkan lah takde orang miss aku, ade aku kesah. cehh. tak pon~ uke. aku update blog ari nie sebab aku nak join Contest : Gambar Suddenly . aku dah lama sebenar ye nak update entry nie, tapi dok mencari gambar yang rasa sesuai. HAHA.



#sesiapa yang berminat nak join jugak, sila la click gambar kanak-kanak di atas ye :D

chop !!! jangan click lagi sebab kalau korang nak join contest nie, korang kene lah memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan dulu. kang korang masuk tapi tak menepati syarat, tak pasal-pasal penyertaan korang direject. kang korang yang rugi sebab hadiah die AWESOME tao :D


syarat-syarat yang korang WAJIB untuk melayakkan diri korang untuk masuk ::


* Warganegara Bumi . ( MALAYSIA )
* Berumur antara 2 tahun hingga 99 tahun . ( 100 tahun tak layak ) 

* Wajib Follow Blog Areed Amier 
* Follow Twitter Areed Amier ( tiada paksaan )
* Wajib LIKE fanpage Areed Amier
* Subscribe YouTube Channel Areed Amier ( tiada paksaan )
* Upload sebuah gambar tiba-tiba . ( candid )




so, agak-agak korang layak ke tak nie? layak? bagus ! nak masuk die plak macam nie ::


Cara - Cara Penyertaan :-

* macam biasalahh , copy banner diatas dan buat satu post pasal contest ni .
* upload sebuah gambar candid . ( lebih banyak gambar lagi bagus )
* Untuk pengetahuan peserta , gambar yang anda upload di blog anda akan dimasukkan ke dalam Fanpage Areed Amier untuk memudahkan sebarang urusan . :) 





Cara Pemarkahan :-

* Follow blog Areed Amier ( 10 markah ) -WAJIB-
* LIKE fanpage Areed Amier ( 15 markah )
* Follow Twitter Areed Amier ( 3 markah )
* Subscribe YouTube channel Areed Amier ( 2 markah )
* Markah penuh bagi setiap gambar ialah ( TERTALUK PADA TERMA DAN SYARAT )
* Markah juga akan dinilai melalui penulisan blog anda ( tentang entry ini ) 



Blog and Twitter dia madie dah followed :D


YouTube channel dia madie dah subscribed ! 


and Last, Fan Page Areed Amier pon madie dah Liked :D


so, sekarang nie aku nak shared picture aku yang tak segempak orang lain. tapi aku tetap suka dengan pictures aku. ape? kau tak suka? dah ! blah kau dari Blog aku. HAHA. garang kan aku? ha? tak? -.-'' ukeFine T^T . baik! stop merapu , ni First picture aku :D




perhhhh ! aku ke tu? haa~ melting ! HAHA -.-'' TOLOL ! yeah ! aku sedang memerhatikan keindahan lautan yang luas ciptaan ALLAH S.W.T :D aku tak tao pulak yang akak aku snap picture nie -.-'' kalau aku tao, mesti aku posing maut gitu. boleh posing ala-ala sedang berfikir masa depan. HAHA. so amcam? candid tak? aku harap ye =3 sebab aku suka gambar nie >.<


second picture ::




ehh. picture nie nampak pelik lah -.-'' ye lah ! budak yang tersipu malu tu lah yang memelikkan picture nie. haha. uke , lupa kan die :D yang candid sekarang nie aku >.< ha? tak kenal aku yang mana? aku yang hujunnggg sekali tew :D tengok muka aku -.-'' [ kalau tak nampak bule lah zoOm ye :D] ya ALLAH ! asal muka aku lagu tu? malu je. haha. uke, nie time jamuan akhir taon lepas :D masa nie aku tengah mendengar cara-cara untuk memerah limau nipis dengan betul daripada kawan aku yang bulat tew. haha. serius kan muka aku ? HOHO. mengalahkan saintis yang memikirkan cara-cara nak wangikan kentut orang aje. haha LOL :D




third picture ::




so amcam? bergaya tak aku makan asam betik? haha LOL. akak aku snap secara senyap-senyap lagi -.-'' tak sempat aku nak berposing dengan lebih baik :D time dalam kereta on the way nak gi kenduri kahwin :D
HAHA ! aku lawak lah tengok muka aku sendiri . mao guling-guling aje lam hujan bila tengok gambar nie. ape? kau kata tak lawak? lah, ade muka aku kesah? tak kowt. so, pergi main jauh-jauh ye :D 




baik, my last picture for this contest ::




yang satu ni pon muka aku nampak pelik -.-'' [ ye aku tao lah muka aku nie memang pelik T^T ] tapi yang nie memang tak buleh pergi! haha. ye lah, memula aku nan akak aku yang baju biru tew [ die lah yang suka amik picture pelik-pelik aku -.-'' ] nak suruh akak sulung aku amik gambar kami dua , tapi die wat donno aje T^T then die amik gambar anak die aje . dah tu, die tetiba tekan capture bao lah panggil kitaorang yang die nak snap -.-'' tu pasal lah muka aku nan akak aku cam tew -.-'' dah lah aku tak get ready lagi. sumpah huduh ! haha :D 


jadi, aku rasa tu aje kan picture aku yang tak seberapa candid berbanding dengan orang lain yang lebih gempak dari aku tu :D tapi apepon aku harap yang aku buleh menang . muhaha. hey guys ! support aku tao ! t kite share hadiah tew ;D kau amik gambar, aku amik real thing ! muahaha LOL.


hurm, aku mengundurkan diri dulu lah :D bubye sume ! sampai ketemu lain entry ! adios :D *flying kiss* #sambut tao ! haha LOL



p/s daripada asmadi azmi ::
1.     1. kepada yang buat dosa tu cepat-cepat lah bertaubat :D;
2.     2. sayangi lah kedua ibu bapa anda;
3.     3. solat jangan tinggal;
4.     4.  jauhi zina !;
5.     5. makan jangan banyak sangat, kang obesity pulak;
6.     6.dan yang tak follow blog aku lagi, silalah buat yang demikian. Muahaha.




Written by me at 5:37 PM | 0 Alien{s}