W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

engineering drawing :]
Assalamualaikum suma :D

Tadi kat sekolah aku nyaris-nyaris jatuh tangga sebab kalut sangat nak masuk kelas. Kalau lah aku betul jatuh tangga tadi ade masuk hospital idok? Patah tangan ke, kaki ke, tak pon patoh tengkok. Haha.LOL. jadi aku terasa mahu cerita pasal Engineering Drawing ;] #huh ! memang xde kaitan pun dengan cerita aku nak jatuh tadi :D sebelum nie memang aku sudah bagitao kan yang aku kene amik LK uh :3 Not bad lah. Nak cakap susah tak kowt. Nak cakap senang pon tak bule gak sebab bao aje blajo :D

First class LK arie pertama lepas cuti Tahun Baru Cina bao nie. [ first day aku jadi pengawas ><]Agak excited gak nak belajar LK . haha. Masa cuti tu semua busy carik barang-II Lk tu, set geometri lah, sesiku set lah, France curve , pencil 2H , HB lah . ade gak yang beli papan Lukisan nan Sesiku T -.-‘’ banyak betul duit. Bhaha. Aku nak beli yang memang cikgu soh beli pond ah merungut  sebab abah aku soh guna duit biasiswa . waa~ abes duit aku meyh :’) takpe. Berkorban ke jalan yang benar . LOL. Aku tak pergi beli sendiri pun, just pesan kat orang aje. Carek sendiri tak jumpa :D senang suwoh orang. Haha. Kire barang kitaorang sume ye seiras :D ye lah, beli kat kedai yang sama ! haha. Memang kene tulis nama :D


#opsss ! tersalah buku plakk. nie buku feveret aku -..-''


Yahoo ! First time masuk kelas “jurtera muda” dan menggunakan kemudahan yang sepatutnya :D sebelum nie masuk pon sebab . . . [ dah cikgu yang soh masuk situ ] aku pilih meja Lk yang terletak nun jauh ke belakang. Sebabnya? Yang depan dah penuh dan terletak dekat dengan kipas :D dapat aje pilih meja , aktiviti yang paleng  tak best, kene toyoh daki yang terdapat pada permukaan meja -,-‘’ memang kehitamannya tidak dapat digambarkan dengan kata-kata xD *so pekat* tempat aku sebelah wais . wais sebelah bestie baru :3. Sebelah aku Sha-II :D haha LOL.

Hari first memang tak belajar lagi sebab cikgu agih-II kan barang yang diperlukan seperti perisai yang saiz nya yang “sekecil” meja dan pedang yang berbentuk T dan barang-II pinjam lain untuk sesiapa yang barang ye tak complete lagi. Seperti biasa, siapa lambat sah la dapat yang uzur :D bila dah dapat tu sume tekun menggilap dan mengasah pedang masing-II , bersedia untuk berperang >.< *time nak bawak balek tu la yang malu ye -.-‘’ dah le besar, berat pulak tu* bila orang pandang :: #ape tengok-tengok? Jeles lettew . LOL




Second class Lk, kitaorang dah start belajar mengunakan buku yang tidak dibayar  lagi :D. Buku nie pun 2x5 aje nan perisai tu. Saiz nya yang “kecil” menyebabkan sukar untuk dibawak semasa ke sekolah -.-‘’ second class kitaorang belajar cara-cara untuk buad sudut 60 darjah , sudut tegak , pembahagi sudut dan seangkatan dengannya. Memang le senang sebab dah belajar masa nak PMR dulu :D . yang jadi topic sekarang nie, kitaorang sume menghadapi masalah masa nak tampal kertas atas meja Lk. *elah. Tampal kertas atas meja pon susah ke? Amik, tampal aje lah. Bukan ye susah pon. Budak tadika pun bule buad*  terasa macam tu kan? Tapi bagi kami yang first time nie memang susah ! nak kene selari lah kononnya kertas tu -,-‘’ siap kene guna sesiku set lagi . haiyoo~ tampal kertas aja dah dekat sepoloh minit -.-‘’ haha Tolol kan? Tapi tu la kenyataan ye.


Last-last aku suwoh Azlin yang dok depan aku yang tolong tampal kan. Bhaha.  Masalah kedua plak time nak buad garisan ! ape? Garisan? Senang je kan? Pakai je lah pembaris nan pencil. Yang tu memang le , tapi konfius nak guna pencil yang mana? HB ke 2H? Grrr# dah le pencil ye  mahal -..-‘’ tak pekat plak tu. Haha. Memang xbule pekat-II pon, tapi aku tekan aje bagi pekat :P bila cikgu cakap tao la nak guna yang mana, lepas tu mula la, nak kene guna pencil mana nie? LOL . tu baru bab yang senang :D yang lain aku tak tao lah.


Pape pon semoga akuu cemerlang lam subject tu :D wish me Luck uke?! Baiklah, terasa aku dah melalut banyak nie. So, baik aku megundur diri dulu lah. Sampai ketemu di lain masa yaw :D adios !!

Written by me at 9:18 PM | 0 Alien{s}