W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

I'm Back :)
Hey readers :) guess who? miss me? Lulz~

setelah sekian lama aku memulaukan diri dari blog akhirnya aku kembali! Ingatkan dah takkan sampai dah kat blog nie, tapi "JODOH" kami masih kekal dan kami masih lagi "bersama" :) 
ye lah, last entry pon 3 bulan yang lepas. lepas tu blog aku kene Hacked dengan hacker yang tak bertamadun! Oleh disebabkan aku punya "JODOH" ada lagi dengan blog nie maka kami punya "hubungan" masih lagi utuh walaupun telah dilanda banyak ujian . *ayat bunga-bunga ala novel cinta gitu* 

Jadi hari ni aku nak buat COMEBACK :) *ala-ala comeback macam artis korea gitu* 

sebenarnya entry kali ni taklah sepenting study sebelum exam, tapi agak penting macam korang punya makan  tengah hari tu aje :) jadi kesimpulannya agak penting lah. HAHA!

By the way, amcam blog aku sekarang? uke tak? semperna COMEBACK aku nie, aku ubah lah aku punya ... semua lah ! kira ya takde pon yang aku pakai dari blog yang lama kecuali entry yang lepas and link blog aku :)

And, aku juga nak ucapkan jutaan terima kasih kepada cunna montel sebab tolong buatkan chat box aku :) HAHA. aku sememangnya malas nak buat benda alah tu, nasib lah Allah pertemukan kita , so aku boleh la mintak tolong kau :) Lulz. lagi sekali, Thanks!

rasanya itu saja entry aku untuk COMEBACK nie :) so, bubye ! sampai ketemu.! adios~



Written by me at 4:54 PM | 0 Alien{s}