W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

MAMA AWARDS 2011

Hello2 kopi ++ milo !!!!

Gyabo ! sudah lama tidak update ini blog lah. Bhaha. Saya agak busy woo~ ß ayat macam banyak sangat kerjanya. Padahal dok melangut , tido , beragan aje arie2!! Bhaha. Bio lah saya. Dah kekurangan kerja mahu dibuat. Jadi itu aje lah yang saya buat. #walaupun mak saya banyak suruh saya buat, tapi sume ye malas  mao buat. Hoho~

Ukeyh! Sepatutnya benda nie saya suda update beberapa arie yang lepas tetapi oleh kerana sebab2 yang tidak boleh saya elakkan jadi ianya diupdatekan arie nie. Bhahoho~ janji aku update. Kkk~

Rasanya peminat k-p0p pastinya tengokkan anugerah MAMA AWARDS yang live kat Singapore uh? What? Korang xpergi tengok?ape kes? Terok lha kowang nie. Tengok macam saya. Xpergi jugak. Kuku~ xde duit nak gi Singapore lha. Aku bukan ye nak cerita banyak sangat pasal majlis AWARDS uh, oleh disebabkan kat situ ade group 2NE1 aku, so dengan hati yang agak kembang ala2 bijik selasih ni mao story gak!! Tapi yang ade kaitan nan 2NE1 aje lha. Pasal lain sila lha rujuk Mr.Google/Miss.Youtube dan seangkatan perang dengannya =))

Rasanya korang mesti tengok kat 8tv kan?? Ya Allah, sama lah nan kau. Bhaha. Sampai kul 0130 am ! perh ! memang saya tidak menyesallah tengok itu punya majlis AWARDs! Sangat best woo~ tapi saya tengok start pukul 2300 a.k.a 11.00pm [ ini blog kan terbuka. Kang budak tadika bukak blog aku terngangga plak ape kebenda lha 2300 nieyh. Ai maklum lha darjah ... #darjah brape erk blaja? Suda hilang ingatan pasal benda tu ] nasib bin baik lha aku tarak lepas group 2NE1 wat persembahan. Yaho0~ sangat best woo~ mujur ade Facebook yang kaci tao 2NE1 ade wat show. Kuku~

Kau orang xtengok 2NE1 ?? asal? Suda tido ka?? Xpe2. SUPER DUPER MAN ada. Jadi don’t worry be happy ! ini ade aku curik kat Miss.Youtube ::
 
#perh !! aku sangat suke time downg nyanyi lagu "Lonely" dalam box uh ++ hujan. 
then time nk change lagu , boxes uh retak then CL datang and pecahkan itu box !! Gyabo !! >.<
time ending lagu "I'm The Best" pon best gak !!! hoho~

2NE1 twecalon sebanyak 4x, tapi menang due jewp -_-''
haha. 

#2NE1 just menang ::
  • Song Of The Year award :: "I'm The Best"
  • Best Vocal Group Performance :: "Lonely"
nie antara senarai pemenang ::

▲ Album of the Year
- Super Junior, ‘Mr. Simple’


▲ Artist of the Year
- SNSD


▲ Song of the Year
- 2NE1, “I Am The Best”

▲ Best New Male Artist Award
-Huh Gak

▲ Best New Female Artist Award
-A Pink

▲ Male Group Award
-Super Junior

▲ Female Group Award
-SNSD

▲ Male Singer Award
-Kim Hyun Joong

▲ Best Female Singer Award (Solo)
Baek Ji Young

▲ Best Dance Performance – Solo
-HyunA – Bubble Pop!


▲ Best Dance Performance – Male Group
-B2ST – “Fiction”


▲ Best Dance Performance – Female Group
-miss A – “Goodbye Baby” <-- yg nie lagu "I'm The Best" kalah -_-''


▲ Best Vocal Performance – Solo
-IU – “Good Day”


▲ Best Vocal Performance – Group
-2NE1 – “Lonely”


▲ Best Band Performance 
-CNBLUE – “Intuition”


▲ Best Rap Performance
-Leessang – “Turned Off The TV…”


▲ Best O.S.T.
-Baek Ji Young – “That Woman” (Secret Garden O.S.T.)

#ukeyh lha. itu saje kowt !! bhaha~
*mintak maap kalo bahasa saya susah untuk difahami + berterabo. itu perkara biasa. BM aku susah nak dapat A+.  kuku~ bese lha, masih mentah.

Written by me at 4:00 PM | 0 Alien{s}