W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

kenangan sekolah rendah [ SkLU 01 ]
Hello2 kopi + milo !!!
Lupe plakk nak wish SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI  AIDILADHA a.k.a HARI RAYA HAJI !!! #umah aku nieyh banyak bebeno dapat daging korban. Ish2 xkan lha nak makan daging hari2 ? kang  darah tinggi gak aku nieyh ! haha~ tapi naseb lha akak aku balek, so mak aku banyak kasi die bawak balek je lha. Wah senang lha die, jimat duit xpayah beli lauk. Haha~
Petang xdi mase mandi telinga aku masuk air ! huh ! sangat lha benci !! then mase aku dok hantok pale aku kat dinding bantal, tetibe plakk aku teringat kenangan mase sekolah rendah ! haha~ so, aku decide nak citer sal aku school rendah nan kawan2 aku lha.
First skali aku nak introduce dulu name ahli keluarga 6 Fatanah [ name je lha, coz pic dowang xde. Dulu xreti nak guna camera :p]

Dak laki : 

1.       Muhd Arif Asyraf
2.       Muhd Aiman Hamizan
3.       Muhd Alif Najmi
4.       Mohd Asmadi
5.       Wais Qorni
6.       Mohd Amin
7.       Mohammad Iqmal
8.       Ejay Kumar

Dak pompuan :

1.       Sabariah
2.       Nor Atiqah
3.       Nor Suhana [ tok wan kamii~ ]
4.       Nur Syahirah [ kakak]
5.       Nur Syafiqah  [ adiq ]
6.       Atee Nadirah
7.       Nor Ain
8.       Nor Asima
9.       Nor Farhana [ nana a.k.a Banana ]
10.   Syazwana
11.   Nur Farhana [ teksi ]
12.   Nur Syazwani
13.   Nur Hidayah
14.   Nor Fatihah Atikah
15.   Nor Afzan
16.   Nor Hazirah
17.   Nur Syafiqah S
18.   Nurul Syafiqah B
19.   Aishah
20.   Nor Asyila Aziera
21.   Nor Fatihah
22.   Wan Norsyakiera

1. 

Rase2 ye yang tu je kowt. Da xde yang lain ase ye. Haha~ suda lupe.
#kalau ejaan name salah sorry erkk !! huu~ malas nak tulis skali name ayah coz ade yang aku xingat.
kalau dulu muke sume ye suci2 + hingus meleleh2 ! tapi skunk dah tarak da. Sume suda maju ! bhaha~

#nie muke time school rendah dulu2. Tapi xbrape nak clear lha !! bese lha kan pic crop jewp. Haha~


 [dulu]
#kecik sangat pic nieyh. bhaha~

[skunk]




arif :

[dulu]
#nampak je kurus, tapi tnggi -.-''

[skunk]
#makin bertambah-2 ketinggian die ! aku nieyh bile la nak tnggi cam die..?? -.-''

alip :

[dulu]

#kurus kering ! sangat suke kacau owang , die dok sebelah aku.,

[ skunk]
# skunk da xsatu kelas dah. tapi still member :)

amin :

[dulu]
#besar punye !!! *kalo gelakk..... ish3

[skunk]


ejay :

[dulu]
#loklak sikit die nieyh. bhaha~

#[selepas]
#aku still satu kelas nan die., 


#[dulu]
#fizikal yang agak kecikk. bhaha~ cute >.<

#[skunk]
#bhaha~ sape lha die uh! anyway suda tinggi lha. tapi tetap nak bule tandingi ariff -.-''

wais :

[dulu]
#ketua pengawas !!!

[skunk]
#skunk suda xjadi ketua pengawas dah.. pengawas pon die da xjadi,, -.-'' bhaha


[dulu]
#nothing to say ! *becok. tngk lha taik lalat at mne.?? -.-''

[skunk]
#lala~


[dulu]
# mak-2. :p

[skunk]
#suda lame xjumpe die !!


[dulu]
#pon da lame xjumpe

[skunk]



atee :

[dulu]
#satu genk nan aku coz sesame pengawas library

[skunk]

#sekolah agame die skunk, last jumpe raye taon lepas..,

wana :
[dulu]
#satu genk gak nieyh ! pengawas library + satu sekolah agame., *tengok die pkai tudung .. haha~

[skunk]

#care pkai tudung suda maju !!! tapi xbule nak curi lha pic uh coz die private album die. haha~ aku nan die still contact. ^_^

nana :

[dulu]
#maje gitu~ sanggul yang sanggat tinggi -.-'' tapi aku suke men sanggul die uh ! bhaha~ BAnana

[skunk]
#da lame xjumpe ..,

[dulu]

[skunk]



saba :
[dulu]
#hurmm, tak tao nk say amde -.-'' budak pandai die nieyh ! haha~

#[skunk]
#skunk die at mrsm muazam. jarang text die,

shima :
[dulu]
#lawakkk !!!!

[skunk]

pikah supri :

[skunk]
#still satu kelas nan die 

tok wan :
[dulu]
#langsung da xpernah meet.

[skunk]
#mrsm trolak


Rugi betul lha xde pic kelas 6 Fatanah uh ! ish2. Hurm, nak citer amde erk pasal mase darjah 6 dulu ? coz citer ye kene ikot topic yang tertentu je, xbule nak tros citer jewp. Huu~

# aku paling suke time lepas abez UPSR [ ujian penilaian sekolah rendah ] , tapi yang pelikk ye asal aku xpernah ponteng erk.? -.-‘’ xmacam abez PMr nieyh, aku ponteng jewp. Huu~ aktiviti yang paling suka dibuat oleh kitaowang [ segelintir je lha ] pergi library ! cho0pp !!! jangan salah paham, bukan ye membace  tapi maen + wat kuca at library uh ! nak tao maen amde..? macam2 , tapi yang paleng best, NYOROK2 paleng digemari ! haha~ teruk siket men nyorok2 kitaowng nieyh ! kire cam xaci lha. Ade ke patut nyorok lam bilik S.A.L pas uh gi kunci ! bhaha~ law gitu mane nak jumpe kan.? Haha~ nyorok bukan sesowng tapi sume ! then yang kene carek 2 jewp yang ade at luar uh! Kalo xpown mentuka2 barang. Example, aku pkai coat Wais coz die ketua pengawas so xnampak lha baju aku yang colour hijau uh. Yang paling aku xtahan uh, Farhana Mahad a.k.a Farhana Teksi pkai gelang shima kalau xsilap aku pas uh die nyorok bawah rak, disebabkan die tutup muke so xdapat lha nak cam, bile dak yang ‘jadi’ uh datang at die, dengan semangat die tunjuk gelang tangan uh. Konon ye susah lha nak cam ! bhaha~ bengong tol. Tergiang2 dalam pale aku gaye die wat uh ! hurmm , Wais ingat lagi tak yang ka bule nyorok dalam rak buku kat bilik S.A.L ??? makne ye ka agak kecik lha !! >.<

# cerite pasal library nieyh sebena ye aku, wana + atee nie pengawas library !! haha~ aku lha ketua ye! Wee~ time bertugas je sume berebot nak jage kaunter pinjaman buku coz dapat gune computer !! haha ~ kanak2 , bese lha uh. Aku, Wais, Iqmal , Wana , Shima memang suke pinjam buku !! bule katekan hari2 kitaowang pinjam ! bhaha~ kalau buku baru keluar aku + wana akan nyorokkan buku uh lam bilik S.A.L !! kan wana ?? ! kaw jangan nak ngelakk !! memang betul pon ! haha~  weyh Wais, time ka lupe bawak buku yang nak kene pulang uh pe yang aku wat supaye ka xkene bayar? Haha~  ingat agy x ??

# disebabkan taon 6 nak exam UPSr yang dianggap besar oleh kami yang masik kanak2 nieyh, mesti lha kami sume berusaha nak dapat 5 A!!
                                                                  #dak-2 dapat 5 A.. !!! 
 Dah nak dapat 5A mesti lha ade tuisyen ! yeah tuisyen !!! tuisyen akan ade tak kire lha pagi ke, petang ke, ataupon malam ! paleng aku suke time tuisyen malam ! sebab tuisyen malam sume akan bawak macam2 jenis makanan !! huuu~ bab 2 lha yang paleng disukai !! yang aku ingat mase Saba ajak kongsi makan burger ‘ Pak Cik Longkang ‘ ramai2. Yumm3 !! sangat sedap !! >_< pas uh mase tuisyen malam gak aku dapat rase makan durian belanda tuk pertama kalinye .! thanx you very much to twins ! [ syahirah and syafiqah ]

# cakap pasal tuisyen, tuisyen Sn yang paling digemari. Bukan stakat aku tapi aku ase sume rase cam uh pasal pe time tuisyen Sn yang paling lame !!! yeah ! jangan salah sangke, bukan ye kami sume suke study tapi suke men internet ! tuisyen Sn sangat lha selesa coz dok dalam air-cond ! bhaha~       Sir Zam !! you the best teacher Î ever had !! *betul ke ayat aku nieyh.??? Satu lagi time ‘gerak gempur’ !!! grrr~ sangat lha xseronokk ! dah lha kene balek scho0l lambat ! makan tengah arie just makan keropok jewp.
nie lha sir zam
# hurmm, dah alang2 aku tulis English uh aku just nak say : I HATE ENGLISH !!! grrrr~ dalam exam, aku xpernah dapat  A dalam Eng ! mase trial UPsr pon aku just dapat 75% jewp ! dah lha 2 siap kene marah + cubit lagi nan Sir Nantha Kumar coz aku xdapat A !! huuu~

# bile time rehat, kitaowang akan duduk dalam genk2 kelas jewp ! haha~ aku + wais + alip + arif + aiman + iqmal + ejay [ nie bule dikatekan sume je ] bawak bekal sendiri ! bhaha~ memang dah jadi rutin harian beli nasi at kedai then bawak g school! Time dulu xde lha malu sangat nak bawak ! citer pasal makan bekal nieyh aku ingat plakk citer yang mengejek iQmal makan taik cicak uh !! Wais2 ka sangat kejam ! bhaha~ paling xtahan uh si iQmal siap report lagi. Pasal makan nie teringat plakk keropok lekor yang jual at kantin uh, sedap giler ! dah lha keropok uh dihiris nipis pas uh ranggup plakk tambah plakk nan sambal bilis ! perh !!! sedap siot !! tapi yang xbest ye, kalo nak boh sambal bilis kene + duit ! grrr~ terok tol mak cik uh. Tapi bukan abg yang rambut karat 2 ke yg jage..?? -.-‘’ bio lha, ape aku kesah~

# bende yang paling aku xsuke time sekolah rendah sampai lha skunk adelah : DOKTOR GIGI !!!! arghhhhh !! nil ha bab paleng aku lemah skali. Nape?? Coz aku mesti akan kene !! benci gile aku ! kalau ade dak datang at kelas sambil bawak kad pergigian yang colour hijau 2 aku akan mule mengigil !! haha~ sebab aku tao mesti name aku akan ade !!

ase ye 2 je kowt !! ENJOY !!
*pade yang TERASA uh sorry sangat2 keyh ..
> PEACE NO WAR <

#kalo nk add downg lam fB . klik je name uh ye =))


Written by me at 2:37 PM | 0 Alien{s}