W H A T IS L O V E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

hidup aku selepas Pmr !
Hello2  kopi + millo !!! assalamualaikum  ^__^  anyeonghaesayo~
Wah3  aku sangat  miss  lha sama  Akugilabiru.blogspot nieyh ! haha~
Yelha aku sangat2 lha busy nan aku punye aktiviti selepas PMR nieyh !
Haha~ gaye aku cakap nieyh macam banyak gilakk jewp aktiviti yerh, padahal
Aku asyik online mukabuku je pown. Haha~ nak balas dendam lha kate-kan.
Sedar xseadar dah 2minggu lebih da aku abez pMR, ase ye macam ...
*tah lha, aku xde rase amde pown,nak cakap happy? Xsangat pown, bese2 jewp.
Tapi rase busan adelah ! yeah ! aku suda merasai perasaan busan yang teramat !
Mao gi scho0l pown xsemangat !! aku nieyh suda .... * alamakkk suda xingat mao kire lha bape arie da aku ponteng scho0l, banyak sangat =.=
Ye lha, mao gi scho0l pown mao buat amde..? aktiviti lepas PMR scho0l pown bukan ye best sangat pown. Sangat membusankan jewp ! huh !
Aktiviti lepas PMr a.k.a PASKA * cam 2 kowt ejaan ye, aku pon xpasti. Layan~
Yang aku ingat lha, bao 3 aktiviti paska yang aku join ! *makne ye ba0 3x je lha aku gi scho0l lepas pmr nieyh ! haha~
First aktiviti mase first day abez pmr , arie khamis. Aktiviti ye.? Pe erkk..??
Tah lha amde name aktiviti uh, yang pasti kene form satu group around 7 pupils then create logo, tredmark, lagu motto, + etc. Group aku, aku [ semesti ye lha, lao xde aku xde lha name ye group aku ! haha~ ] wais, ejay , sam [ name palsu] , zahari [ si budak muke aneh ! haha~ aku + wais jewp yang ta0 ] and “£%$!~@ [ soe lha erk, aku xtao lha name die walaupun aku slalu nampak die and slalu gak try nak sabot name die tapi slalu fail !! kalo nak tao gak tanye wais ! die tao lha name dak uh, ]
Group aku tersanagat lha kucar ! bhaha~  huh ! tetibe plakk ingat at group sowng budak kelas K nieyh ! haha~ I like ~
# angkat tangan tunjuk no.1 , cakap ape? ‘okey lha tuh ‘
Haha~ lawak tengok die wat muke seposen mase say cam uh ! zulaika ! aku kipas susah mati kaw ! kiyakkk >.< chaiyokkk3
Second aktiviti arie selase, * aku sangat ingat hari nie coz semalamye aku+ wais + ira+ yatie + syila gi pekan ! yeah ! pekan ! then, aku + wais beli sua track bao ! yang paling untung skali dapat 2 ketul ayam free. 22 ye peha plakk uh! Haha ~ then lepak umah ira sambil makan2 then, seperti biasa disebabkan rumah ira uh tepi jalan + banyak owng lalu lalang xkire lha mude ke [ xde sangat dak2 mude macam kitaowng coz downg sume gi scho0l ! haha~ ] tue aku seberti owing mengantuk disorongkan bantal mengambil ini peluang untuk menonjolkan bakat aku dengan melontarkan vokal aku yang agak lantang ala2 Jaclyn Victor gitu yang berbunyi “ whoit ! “ gaye macam aku nan owang atas jalan uh suda lame kenal gitu ! haha~
Tapi, malang memang xberbau, laen lha lah law taik ! memang berbau. Haha# time panggil uh terkena plakk at sowang makcik nieyh !! #alamakkk, aku xbule nak continue lha ..!!! asyik nak tergelakk jewp !!! HAHA!! Nie sume pasal Syila lha !!! HAHA~ Lintang pukang aku , syila and yatt larii masuk umah !! HAHA ! naseb lha wais + ira yang handel. Kuang2. Ade ke patot syila gi menjerit sampai makcik uh ingat yang kitaowng panggil die.
~aktiviti ye gotong royong a.k.a aktiviti kemasyarakatan. *fuhh, susah ye nak mengeja. Bese lha , suda agak lame tinggalkan meja study
Memule tak tao pown yang kene gi masjid, aku tanye member aku yang suke pi scho0l say yang ade aktiviti gotong royong jewp. Die pown “shocked” bile aku say yang aku nak pi scho0l sedangkan die say yang die pown malaz mao pi. Haha~ layan lha kaw shima ! kitaowang kene gi masjid dengan menunggang KAKI SENDIRI !!! just sowang cikgu je yang follow kitaowng jalan kaki. Cikgu2 yang lain sume ye naik keta. Uh ! tarak aci towl lha. Sampai je masjid, aku taraktao mao buat amde .. huu~ sume keje ase ye malas nak wat. Kukuku~ last2 aku + wais + ejay + sam [ bukan name sebenar ] decide nak basuh toilet jewp, best sket bule men air ! last2 keje nieyh xbest langsung. Haha~ da abez wat keje opcoz lha time MAKAN !! yeahh !! makn bihun goreng + air oren [ bapak ye lha manis. Gula die banyak sangat gamak ye sampai xtarak tao mao buang mane, tu pasal lha die carok je sume dalam air uh ! haha~ ] mase tok balikkk !! pas uh at school cikgu plakk blanje makn at kantin , tapi aku tak gi pon . malas.
Third aktiviti maen dam + catur [ dak laki] + lukisan mural [ dak pompuan ] aku men dam je lha. Xkan nak main catur ? aku bukan ye pandai main pon. Bahaha~ main catur + dam sampai rehat je. Pas uh dok saje sambil membuang masa yang agak berharga untuk dibeli. Haha~ aku plakk saje memantau kerje dak pompuan at dinding sebelah dewan. Walaupun keje uh xberbayar dan xdisuruh tapi aku still wat !
Hurmmm. Ase ye tu je lha aktiviti aku sepanjang gi sekolah dalam masa 3 hari. Yang lain sume ye lepakk at umah jewp sambil online mukabuku, tido, makan, tengok tb, denga lagu, berkhayal, bace buku citer yang dah banyak kali bace sampai da tao jalan citer + dialog ye, tengok citer anime lam lappy, melapak at umah owng sampai larut malam and pe2 yang patut.

Suda pening pale aku dibuat ye coz asyik dok wat natang uh arie2.. anyway still happy coz xpayah kalut nak wat homework + study. Yaho0o0. ! >__<
Fuuhh ! penat gilakk dok edit blog aku nieyh !!! HEADER aku uh nmpk cam serabot plakk. Haha~ lantak lha.,

#aku suke gak hak nie, tapi simple sangat. bhaha~


Written by me at 1:14 PM | 0 Alien{s}